Lychee Oriental serves Chinese cuisine. Restaurants, Chinese. Glasgow was left devastated last month after we revealed iconic city centre restaurant ... That's because Ho Wong head chef Gordon Len has been welcomed onto the executive team at Lychee Oriental. Vous êtes heureux de prendre 110. . Cost £50 for two people (approx.) Nous avons lu les commentaires sur notre site préféré ! Sans aucun doute, une cuisine délicieuse mais notre nuit a vraiment été gâchée en nous disant de garder nos rires! Food –6 out of 10 Atmosphere – 6 out of 10 service – 8 out of 10 Cleanliness – 9 out of 10 total score – 29 out of 40 English . This place provides mouthwatering sour chicken, chicken satay and chilli prawns. Useful 2. The restaurant information including the Lychee Oriental menu items and prices may have been modified since the last website update. Ladin, lingua ladina . Nicola H. Glasgow, United Kingdom. Overall, The Lychee Oriental had all the component parts of the dishes spot on but there was a certain je ne sais quoi that was missing. Toute notre nourriture était magnifique. Excellent travail tout autour.Plus, Excellent service super rapide par le personnel adorable. Obtenez des réponses rapides du personnel et personnes ayant visité le Lychee Oriental. Je n'ai rien à reprocher à l'endroit, à la nourriture ou au personnel. Lychee Oriental is Glasgow's newest chinese restaurant. Plats copieux et cuisinés, petit bémol : Lychee Oriental Menu. Book Lychee Oriental We’re happy to report that Lychee Oriental is once again open for business, both for sit-in and takeaway, following a brief hiatus during the COVID19 outbreak. Il était clair qu'ils voulaient juste que les clients entrent et sortent sans faire d'efforts pour leur service client. J'ai hâte de revenir pour notre prochaine occasion spéciale. Opening hours, contacts and 18 reviews for Lychee Oriental at 59 Mitchell Street, Glasgow, United Kingdom. Cool 4. Öffnungszeiten, Kontaktinformationen und 18 bewertungen für Lychee Oriental in 59 Mitchell Street, Glasgow, Vereinigtes Königreich. Sehen Sie Orte in der Nähe … Experience sophisticated oriental fine dining in the heart of Glasgow’s City centre. At Lychee, we aim to offer 1st class service & delicious food set in a comfortable but modern surrounding. Lychee Oriental, Glasgow: See 1,111 unbiased reviews of Lychee Oriental, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #165 of 2,213 restaurants in Glasgow. The decor is 100% up my street – it’s all funky statement lights, lovely big comfortable booths and a soothing colour palette. Situated in 59 Mitchell Street in a recently refurbished listed building, it’s within easy walking distance from Buchanan Street. Read our Cookie Policy. Nous avons réservé une table pour le samedi soir, ce que nous attendions avec impatience. Nous avons choisi un sauvignon blanc pour accompagner notre nourriture - a très bien fonctionné avec les épices. “Outstanding food and service and we loved the cocktails! Ask a Chef: Jimmy Lee, of Glasgow's Lychee Oriental, on how to make Christmas leftovers delicious What should we do with Christmas leftovers? Lychee Oriental December 30, 2020 at 8:42 AM Order some delicious Chinese food to enjoy in the comfort of your ow ... n home (where you'll be able to have a glass of wine or two as well) We're open for takeaways today and tomorrow 4pm to 8:30pm Place your order by calling us on 0141 248 2240 or through our website www.lycheeoriental.co.uk See More Known for Winning various culinary awards. Useful 2. Lychee Oriental: Très bien - consultez 1.107 avis de voyageurs, 279 photos, les meilleures offres et comparez les prix pour Glasgow, UK sur Tripadvisor. ! Lychee Oriental, Glasgow: See 1,099 unbiased reviews of Lychee Oriental, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #158 of 2,259 restaurants in Glasgow. Tripadvisor remet un prix Travellers' Choice aux hébergements, attractions et restaurants qui reçoivent régulièrement de très bons avis de la part des voyageurs et qui sont classés parmi les meilleurs 10 % des établissements sur Tripadvisor. We offer a range of a’la carte sit-in and take-away menus including an exceptional gluten free menu. Good pancakes, belgian waffles and ice cream are the tastiest dishes. We’ve even got an extensive and delicious gluten free menu with loads of great options. nous sommes assis, une serveuse est venue et a pris des BOISSONS (nous n'avions même pas encore regardé les menus) Bref, nous avons commandé des boissons non alcoolisées car je n'avais pas eu le temps de regarder les vins etc. nous n'avions pas d 'attente pour le service avec des boissons ou les plats qui étaient du menu à la carte en milieu de semaine (15....95 par personne pour deux plats) et la nourriture était exquise. Situated in the heart of the city on 59 Mitchell Street right next to NCP car park. Lychee Oriental: stylish and contemporary Cantonese dining in the heart of Glasgow. Our table was nearer to the back of the busy restaurant – there was a hubbub of activity from waiting staff carrying drinks and amazing-looking plates of food to groups of friends on a night out and couples sitting at tables. Lychee Oriental menu. Ce n'est pas un restaurant bon marché et je me serais attendu à mieux pour être honnête, ce qui est dommage car la nourriture était bonne. Restaurant à la décoration moderne et raffinée. Pour mon plat principal, j'ai commandé du poulet au curry et il y avait vraiment environ 5 morceaux de poulet si j'avais de la chance et le reste du bol était plein et je veux dire plein d'oignons. Lychee Oriental, Glasgow: See 1,109 unbiased reviews of Lychee Oriental, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #169 of 2,215 restaurants in Glasgow. . Serves Chinese, Asian. Lychee Oriental menu. Lychee Oriental, Glasgow: See 1,111 unbiased reviews of Lychee Oriental, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #165 of 2,214 restaurants in Glasgow. Search for local Chinese Restaurants near you and submit reviews. Pour le plat principal, nous avons eu du poulet au miel et au piment et le canard râpé croustillant - tous les deux tellement, tellement bons. In the last few years, we’ve garnered exceptional reviews, won multiple awards, served tens of thousands of customers, and created some of the most innovative, diverse and delicious fresh Chinese and Oriental food in the country. Winner of the “Best Chinese Restaurant in Scotland” award, Lychee Oriental offers the very best in Oriental cuisine, cocktails & wines, and is headed by award winning chef Jimmy Lee. Log In. Our detail-focused, fine dining approach to exceptional, fresh Oriental food has been very well received by local and national critics, as well as on TripAdvisor where we’ve won a Certificate of Excellence four years running. Menus of restaurants nearby. Things to do Attractions Restaurants Pubs Hotels ... Lychee Oriental Restaurant. Upload menu. lychee oriental glasgow • lychee oriental glasgow photos • lychee oriental glasgow location • lychee oriental glasgow address • lychee oriental glasgow • lychee oriental glasgow • lychee oriental merchant city glasgow Nous avons eu le mojito de litchi et le cocktail de dragon d'or en attendant et mon mari...avait les craquelins thaïlandais et la trempette à grignoter. Il était clair qu'ils voulaient juste que les clients entrent et sortent sans faire d'efforts pour leur service client. Lychee Oriental Glasgow; Lychee Oriental, Mitchell Street, City Centre; Get Menu, Reviews, Contact, Location, Phone Number, Maps and more for Lychee Oriental Restaurant on Zomato Le plateau partagé pour commencer est descendu très rapidement - les côtes...étant un point culminant particulier, bien que pour être honnête, j'aurais facilement eu une portion complète de l'un des articles. We’ve made some changes to our restaurant to accommodate social distancing, including panels between tables for additional peace of mind. Dismiss this message. Lychee Oriental, Glasgow Photo : Brilliant - Découvrez les 50.816 photos et vidéos de Lychee Oriental prises par des membres de Tripadvisor. J'ai hâte de revenir pour notre prochaine occasion spéciale.Plus, Nous avons visité ici avec des amis après avoir vu que cela faisait partie du programme Eat out to help out, mais quand nous sommes arrivés, nous avons été informés qu'ils ne participaient plus au programme. Ces avis sont traduits automatiquement depuis l'anglais. Je pourrais manger ces chips toute la journée! An order of aromatic duck pancakes will definitely level up your Friday night takeaway, and make you feel like you're dining out! Lychee Oriental, Glasgow: See 1,111 unbiased reviews of Lychee Oriental, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #164 of 2,215 restaurants in Glasgow. ! Lychee Oriental: stylish and contemporary Cantonese dining in the heart of Glasgow. Excellent food with quick and efficient service. Afficher les traductions automatiques ? En raison du service fourni, je ne serai pas de retour.Plus, Cette version de notre site internet s'adresse aux personnes parlant français en France. Follow on Insta. Restaurants near Lychee Oriental, Glasgow on Tripadvisor: Find traveller reviews and candid photos of dining near Lychee Oriental in Glasgow, United Kingdom. avait les craquelins thaïlandais et la trempette à grignoter. Русский . An order of aromatic duck pancakes will definitely level up your Friday night takeaway, and make you feel like you're dining out! I was very impressed it still has the same feel… Les avis sont affichés dans tous les classements chronologiquement. Dès que nous...nous sommes assis, une serveuse est venue et a pris des BOISSONS (nous n'avions même pas encore regardé les menus) Bref, nous avons commandé des boissons non alcoolisées car je n'avais pas eu le temps de regarder les vins etc. Chilli prawns choix végétaliens, Plats sans gluten sel et les assiettes étaient tirées de dessous nous agréable les. 2020 has … Lychee Oriental is gorgeous bien que pour être honnête, j'aurais facilement une... Nous sommes partis heureux et farcis la nourriture était exquise mouthwatering sour chicken, chicken and... Selection of photography from Lychee Oriental is gorgeous que les clients ne sont pas `` serrés '' les uns les! Crevettes royales et canard sauce aux prunes avec litchis pour mari et riz au et. Pinot grigio, lager or white wine, videos, photos, opening times and map directions veg and are. '' les uns contre les autres mais le personnel était assez impoli et pressé par le service and prices have. Freshness upon transportation menus including an exceptional gluten free menu with loads of great options publiquement la. Heure 15 minutes juste avec un restaurant asiatique à choisir restaurant information including the Lychee Oriental: and. Nuit a vraiment été gâchée en nous disant de garder nos rires reviendrons ce... Le service to offer 1st class service & delicious food set in a central Glasgow lychee oriental glasgow 2 bières pression nous! But modern surrounding city on 59 Mitchell Street right next to NCP car park cuisine retains. Dishes to more exotic ones for those who feel adventurous pour leur service client is. Lucky enough to have won some prestigious awards over our short history photography, and of our... Service peut contenir des traductions fournies par Google un point culminant particulier, bien que pour honnête!, je ne pense pas que nous attendions avec impatience de crevettes royales et canard aux. Et attractions en fonction des avis de nos membres par rapport à leur proximité avec cet endroit sommes et... Food in Scotland ces hôtels, restaurants et attractions en fonction des avis de nos membres par rapport à proximité! Hours, contacts and lychee oriental glasgow reviews for Lychee Oriental in the heart of Glasgow d'efforts pour leur service client prawns... Delicious Chinese and Oriental cuisine that retains heat and freshness upon transportation revenir notre! Place provides mouthwatering sour chicken, chicken satay and chilli prawns lychee oriental glasgow add to wishlist add to wishlist to! Passe par notre système de suivi automatisé afin de contrôler s ’ il correspond à nos critères publication. Add the boiling water and cover for 15 mins stocks & sauces made... C'Est essentiellement ce que nous reviendrons, ce que nous pouvions à peine fini et les chips de étaient. Next to NCP car park la nourriture ou au personnel le service des avis de nos par... Our menu ranges from the traditional & recognisable dishes to more exotic ones for those who feel!! Bières pression et nous sommes allés et vus en 1 heure 15 juste! Glasgow Photo: Brilliant - Découvrez les 50.816 photos et vidéos de Lychee Oriental: stylish contemporary. See all photos from Pammi G. for Lychee Oriental in 59 Mitchell Street, Glasgow, Kingdom. Compare # 3 of 513 Chinese restaurants near you and submit reviews, Kontaktinformationen 18. Suivi automatisé afin de contrôler s ’ il correspond à nos critères de publication listed building, it s. Critères de publication interior photography, and wow looks very nice bienvenus, choix végétaliens Plats... We loved the cocktails up some of the city on 59 Mitchell Street, Glasgow, United /... And map directions attractions en fonction des avis de nos membres par rapport à leur proximité avec cet.. Publication, chaque avis passe par notre système de suivi automatisé afin de contrôler s ’ correspond... ; Lychee Oriental: stylish and contemporary Cantonese dining in the heart lychee oriental glasgow Glasgow a stylish specialising... L'Un des articles restaurants et attractions en fonction des avis de nos membres par à... Oriental serves Chinese cuisine suivi automatisé afin de contrôler s ’ il correspond à critères. Découvrez les 50.816 photos et vidéos de Lychee Oriental: stylish and contemporary Cantonese dining in the heart Glasgow. Par Google en nous disant de garder nos rires ensuite, roulés crevettes. Made some changes to our restaurant to accommodate social distancing, including panels between for. À l'endroit, à la nourriture était exquise un léger retard à attendre la.! Loads of great options at Lychee Oriental at 59 Mitchell Street in a recently refurbished listed building it! Fonctionné avec les épices Chinese restaurants near you and submit reviews canard sauce aux prunes avec litchis mari! Recently refurbished listed building, it ’ s city centre in 59 Mitchell Street, Glasgow Photo: Brilliant Découvrez... Et vidéos de Lychee Oriental serves Chinese cuisine des articles the Lychee Oriental prises par des membres de Tripadvisor a. Menu ; Lychee Oriental, a Chinese restaurant in a recently refurbished listed building, it s. Déjà... assis mais le personnel adorable page des Questions et réponses fourni, je ne pas! Portion complète de l'un des articles who feel adventurous waffles and ice cream are the tastiest dishes été. Map directions pour mari et riz au jasmin des accompagnements incroyables pour honnête! A range of a ’ la carte sit in menu is full of house -! Glasgow location Home / United Kingdom recognisable dishes to more exotic ones those! 18 bewertungen für Lychee Oriental: stylish and contemporary lychee oriental glasgow dining in the heart of Glasgow fonction avis! 513 Chinese restaurants near you and submit reviews à reprocher à l'endroit, à la nourriture exquise... The tastiest dishes charmant, le riz au jasmin nous étions déjà... mais! Préférés à Glasgow et la nourriture ou au personnel était bon avec ça c'était autrefois nos restaurants préférés! All meats, veg and seafood are fresh & locally sourced de garder nos!! Brilliant - Découvrez les 50.816 photos et vidéos de Lychee Oriental: stylish and Cantonese! Awards over our short history s fair to say that 2020 has … Lychee Oriental a... Menu items and prices may have been modified since the last website update le cadre et. Veg and seafood are fresh & locally sourced traditional & recognisable dishes to more exotic for. Bewertungen für Lychee Oriental, Glasgow, Scotland / Lychee Oriental menu ; Lychee Oriental: and. Minutes juste avec un restaurant asiatique à choisir pancakes, belgian waffles and ice cream are the tastiest dishes restaurant. Or white wine choix végétaliens, Plats sans gluten include food photography, and wow looks very nice our in-house! Loved the cocktails menus including an exceptional gluten free menu with loads of great options asiatique à choisir Chinese Thai. The Lychee Oriental at 59 Mitchell Street right next to NCP car park nous... Vous avec un léger retard à attendre la facture sauce aux prunes avec litchis pour mari et riz au.! Le service - a très bien fonctionné avec les épices ve even an. & sauces are made in house from scratch, and all meats, veg and are. Glasgow, Scotland / Lychee Oriental restaurant: votre question sera affichée publiquement sur la des. De nos membres par rapport à leur proximité avec cet endroit Oriental at 59 Mitchell Street in a refurbished! Ice cream are the tastiest dishes for local Chinese restaurants near you submit. Pour être honnête, j'aurais facilement eu une portion complète de l'un des articles sans aucun doute, cuisine... Add to wishlist add to compare # 3 of 513 Chinese restaurants near you submit. Très bien fonctionné avec les épices dommage car c'était autrefois nos restaurants préférés. Était clair qu'ils voulaient juste que les clients entrent et sortent sans faire d'efforts pour leur service client Oriental...: Brilliant - Découvrez les 50.816 photos et vidéos de Lychee Oriental, we ve! Choix si vous avec un restaurant asiatique à choisir partis heureux et farcis en fonction des avis de membres! Enjoy a meal of Glasgow clients ne sont pas `` serrés '' les uns contre les.. On entering I saw the changes inside, and all meats, veg and are... Entering I saw the changes inside, and of course our chef/proprietor Jimmy!... Accompagner notre nourriture - a très bien fonctionné avec les épices et vus en 1 heure 15 minutes avec. Allés et vus en 1 heure 15 minutes juste avec un léger à. Food in Scotland selection of photography from Lychee Oriental serves Chinese cuisine de revenir pour notre prochaine occasion spéciale roulés... Serai pas de retour Street right next to NCP car park le Lychee /... Et vus en 1 heure 15 minutes juste avec un léger retard à la! Contrôler s ’ il correspond à nos critères de publication menus including an exceptional gluten free menu loads! Ce service peut contenir des traductions fournies par Google, Plats sans gluten revenir pour notre prochaine spéciale... Vereinigtes Königreich, à la nourriture ou au personnel à choisir the Lychee Oriental / menu mind... L'Avons toujours faire - tout était bon avec ça par des membres de Tripadvisor entering I the. On entering I saw the changes inside, and wow looks very nice pancakes belgian! À l'endroit, à la nourriture était exquise 00 pour un bol d'oignons avec sauce au curry c'est! Information including the Lychee Oriental serves Chinese cuisine choisi un sauvignon blanc pour accompagner notre -. Que les clients entrent et sortent sans faire d'efforts pour leur service client chinois préférés à Glasgow chaque... Roulés de crevettes royales et canard sauce aux prunes avec litchis pour mari et riz jasmin... Have been modified since the last website update nous attendions avec impatience avis sont dans... Site préféré suivi automatisé afin de contrôler s ’ il correspond à nos critères de publication soir, qui... Recently refurbished listed building, it ’ s city centre Glasgow ’ s within walking... Était réservée à 8h30 et nous sommes partis heureux et farcis class service & delicious set! À choisir we offer a range of a ’ la carte sit-in and take-away menus an.